środa, 9 września 2015

Ale w czym rzecz?

Life, life, life with God. 

  • Chodzi tutaj, o Boga. O życie duchowe. No, ok ale będziesz przynudzać jak Pani na religii ? 

NIE

  • Zaznaczam, że, iż, aż, ponieważ nie będę was namawiać do modlenia. Bo nie w tym jest rzecz. Chcę tylko opowiedzieć wam o moich przeżyciach z Bogiem.

  •  I nie, nie wyłączaj jeszcze Bloga bo nie wiesz jak wiele mam Ci do powiedzenia. Aż nie uwierzysz . 


  • Nie zdajesz sobie sprawy jak Bóg ułatwia mi życie.

  • Powiem ci szczerze, że przez wiele lat miałam wywalone na Boga. Przeklinałam? Tak, przeklinałam. Grzeszyłam i nie miałam o tym pojęcia? Tak, dokładnie tak było. Ale teraz już nie musi tak być. 

"Wiara nie sprawia, że wszystko jest łatwiejsze, sprawia, że wszystko jest możliwe." 

---- Święte słowa .




  • Ja wiem, wiem. Otoczenie. Ono bardzo wpływa na nasze zachowanie, ale musimy się starać. To Bóg bierze bardzo pod uwagę. 



Jak wygląda teraz moje życie ? Po nawróceniu ? 



(Tak, btw. może jeszcze wyjaśnię, co to nawrócenie. To takie postanowienie, o bliskości z Bogiem. O dzieleniu z nim życia i swojego serca. Staranie się o poprawę. Tak, właśnie to w skrócie nawrócenie.)



  • Teraz, kocham uwielbiać Boga. Śpiewając. Śpiewam, zawsze wieczorem, kiedy mam czas. Kocham to. 

  • Kiedy tylko mam chwilę, modlę się na językach, to szeptem, na głos, w myślach. 

  • Kiedy mam problem, rozmawiam z Bogiem, na luzie. Jak z przyjaciółką / przyjacielem.

--- Bo właśnie kimś takim jest Bóg. Jest Przyjacielem przez wielkie P. Może czasami myślisz, że Bóg cię olał. Pomyślał, a tam za dużo nagrzeszyła. Niech sobie radzi sama. Nie!! Taki nie jest nasz tatuś ! On nas kocha! Pomaga, czasami po minucie, czasem godzinie, tygodniu, paru latach! Ale nie zapomina i troszczy się o nas ! 



Tylko trzeba wierzyć. Wiara to klucz to wszystkiego . Do Boga, do Nieba i wiecznego królestwa. 



Na dzisiaj to tyle . Mam nadzieję, że w miarę ciekawie nawijam . To cześć, pamiętajcie On jest teraz koło was.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz